Стратегія розвитку - Київський економічний інститут менеджменту

Стратегія розвитку

Київський економічний інститут менеджменту кардинальним чином змінює курс свого стратегічного розвитку.

Своєю головною задачею інститут визначає підготовку менеджерів європейського рівня,як в частині професійної підготовки так і в цивілізаційно-міжкультурному світогляді, створюючи можливості інтеграції особистості та спеціаліста в глобальне співтовариство.

Київський економічний інститут менеджменту визначив наступні тактичні задачі для реалізації стратегічної мети:

  • глибока інтеграція всіх навчальних програм в ідеологічний простів Болонського процесу у межах існуючого національного законодавства;
  • створення спільних програм з Європейськими університетами та організаціями ;
  • максимальне застосування в навчальному процесі сучасних ІТ рішень ведучих світових лідерів у цій галузі;
  • підготовка спеціалістів подготовка , які володіють двома та трьома найбільш розповсюдженими у світі іноземними мовами ( в тому числі і китайська ) на базі сучасних систем штучного інтелекту ;
  • стажування студентів в ведучих вітчизняних та закордонних , політичних , громадських та бізнес- організаціях;
  • повне перезавантаження викладацького складу із залученням висококваліфікованих викладачів на підставі професійного конкурсного відбору, в тому числі і закордонних викладачів ;
  • залучення до участі в навчальному процесі видатних викладачів, громадських та політичних діячів, економістів, бізнес- менеджерів топ- рівня ;
  • створення та впровадження проектів фінансової підтримки студентів на підставі договорів про співробітництво з ведучими фінансовими організаціями та закладами, а також залучення до цієї задачі європейських фондів;
  • надання максимальної підтримки у працевлаштуванні студентів у ведучих вітчизняних та глобальних міжнародних організаціях та бізнес- структурах;
  • створення освітньо- технологічних парків та бізнес-школи на підставі співробітництва з ведучими вітчизняними та міжнародними компаніями;
  • забезпечення студентів інституту доступом до ведучих бібліотечних мереж світу.

Першими реальними діями в цьому напрямку стали :

  • отримання ліцензійного права на застосування в навчальному процесі ведучої веб- платформи Blackboard, що застосовується в більш ніж 80% то-200 університетами світу;
  • Отримання ліцензійних прав на впровадження в навчальний процес веб- платформених рішень по вивченню іноземних мов на базі систем штучного інтелекту ведучої світової компанії у цій галузі Rosetta Stone;
  • підписання договору з Будапештським інститутом менеджменту про проведення спільної навчальної програми« Master of EU Integration» ( програма післядипломної освіти). Початок програми з 01 жовтня 2014 року;
  • підписання договору з Вільнюським університетом Kazimieras Simonavičius про проведення спільної освітньої програми« Master of International Relations» (спеціальність-Менеджмент ЗЕД, спеціалізація - Менеджмент міжнародних відносин). Початок програми з 01 вересня 2013 року;
  • створення у соавторстві з німецькою компанією « Bosh GmbH» та україно- американським підприємством « B&P,Ltd» програми MBA, яка проходить фінальну стадію акредитації Європейським незалежним агентством. Початок програми з 01 жовтня 2014 року;
  • досягнуто угоди з Райффайзен Банк Аваль та Приватбанком про співробітництво з підготовки спеціалістів по спеціалізаціям «Банківський менеджмент», «ІТ – фінанси», «Он-лайн технології в банківській діяльності» ( Спеціальність «Фінанси і кредит»);
  • досягнуто угоди з всесвітньо відомими компаніями Blackboard, Rosetta Stone, Microsoft про співробітництво в підготовці фахівців по спеціалізації «IT менеджмент» (Спеціальність : Менеджмент );
  • досягнуто угоди з Федерацією художньої гімнастики України по впровадженню спільних пілотних освітніх проектів у галузі спорту- Sport Mobile ( програма стартувала у травні 2014 року, координатором програми є чемпіонка світу Ганна Безсонова) та спільної програми з підготовки спеціалістів по спеціалізації «Спортивний менеджмент» ) Спеціальність : Менеджмент). Початок програми з 01 вересня 2014 року.;
  • підписання договору з міжнародною компанією СourseSmart по забезпеченню електронного доступу студентів до ведучих світових бібліотечних фондів та видань;
  • проведення комплексної кампанії по переатестації існуючого викладацького персоналу та проведення міжнародного конкурсного відбору спеціалістів на вакантні посади. Робота розпочата з травня 2014 року.